24 Mart 2011 Perşembe

Yanlış gönderilen kontör (=



Dün bir salaklık yaptım ... Ve kendime diye başka birine tam 30 TL  gönderdim ...Evlat acısı gibi koydu ...Sabah kahvaltı etmeden    önce yüklemiştim ve kahvaltı sırasında çoktan gelmiş olması  GEREKTİ !!!! Ama  yoktu *123# yaptım Blackberry den tuşladım .... Aman Allah'ım gelmemiş lan ben kime gönderdim diye o anda DANK!! etti beynimden vurulmuşa döndüm yemin ederim ... numaraları tersten yazmıştım ... Allah'ım ne kadar salağım diye  içimden geçirdim .Hatta geçirmedim söylendim kendime küfür ettim .... Gönderdiğim yeri aradım insan gibi '' Merhaba ben az önce size yanlışlıkla kontur gönderdim ve ben bu konturu zor sartlarda alıp ta yüklemiştim kendime rica ediyorum lütfen geri gönderin '' adamsa - Bana kontur montur gelmedi kardeşim gelirse gönderirim '' dedi adi şerefsiz nasıl yoktu bal gibi de gelmişti sana çünkü bana burdan onayı gelmişti ... Yapacak bişi yoktu öle ellerim dizlerimin üstünde kös kös beklemeye başladım adam göndersin diye yok hayır 1 - 2 saat geçmesine rağmen adam göndermemişti ... Sonra sevgili google amcama sordum dedim acaba yanlış yere gönderilen kontur geri nasıl alınır diye ?Şak diye bir site çıktı karsıma benim gibi mağdur bir çok insan vardı .... Bir tanesi turkcelli aramış durumu izah etmiş ve turkcell de dilekçe yazmaları gerektiğini ve en önemlisi ellimizde  yüklediğimize dair bir fiş fatura var ise eğer turkcelli bunu söke söke geri alıp sizin hattınıza yüklüyormuş ...Okuduktan sonra hemen Turkcelli aradım baktım aynısı söylüyorlar bende hemen Turkcelle bir dilekçe yazdım ve gönderdim ... Artık ümidi kesmiştim konturum gitti artık dier ay kim bilir ne zaman alacaktım ... Neyse bugun öğle yemeğimi yerken birde baktım turkcell den aranıyorum '' Merhaba sindirella hnm yanlışlıkla göndermiş oldugunuz TL ler hattınıza yüklenmiştir .Bilgi amaçlı arıyoruz bizi tercih ettiğiniz için teşşekkür ederiz '' - Allah razı osun çok tşk ederım '' dedim kapadım az önce oluyor bu olay çok sevindim yaa ben tamamen MAĞDURUM SİMGE gibi ortada dolanırken ...Turkcell yardımııma yetişti nekadar güzel yaa  ... Belki pahalı olmasından insanlar şikayetçi ama ne olursa olsun turkcell gerçekten benım kalbimde yer etmiş bir hattır ... Hımm seviyorumm lan Turkcelliii :):):) 




Ve şunu öğrendim ki hakkımızı aramaktan asla vazgeçmemeliyiz ... Çünkü kimsenin hakkı kimsede kalmıyor ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder