28 Mart 2011 Pazartesi

Emre aydın neden se çok hoşuma gidiyor bu aralar yaptığı sarıkların daha çok beni anlatmasından mıdır ? nedendir bilmiyorum ama çok seviyorum hele son albümü çok hoşuma gidiyor ''Kağıt evler '' Hatta bu şarkıyı da çok seviyorum .. gecen anlattığım sevgilim olsun istediğim ama bir türlü olmayan bu tatlı çocukla  Kadıköy'de ilk buluşmamızda emre aydın albümü yeni çıkmıştı ... Kağıt evler şarkısı çalarken suratıma baktı ...
Ne oldu diye sorduğumda benden sana gelsin dedi ...


Kağıt evler içinde 
Ates yakmak gibi isinmak için 
Sana gelmek böyle iste 
Parçalanmak milyon kere. 

O igne sessizligi 
Bir terzi agzindaki 
Sensiz olmak böyle iste 
Niye böyle, niye? 

Ah olmuyor 
Ne yapsam olamiyor 
Hep buzlu yollarin 
Yürünmüyor, yürünmüyor 

Ve sen en yanlis kadin 
Sende kalmak bile bile 
Yüzünü çizmek gibi su üstüne 
Adini anmak gizlice. 

Kagit evler içinde 
Yanmis her sey düsler bile 
Peki sen en yanlis kadin 
Nasil en çok sen acittin? 
Ah olmuyor 
Ne yapsam olamiyor 
Hep buzlu yollarin 
Dönülmüyor, dönülmüyor...





Şarkı aslında bir kadına ve yanlış kadına yazılmış acı veren bir kadına ... Ogün sordum neden bu şarkı diye öle çünkü dedi ... Onun için yanlış bir kadın mıydım bilmiyorum ama hoş bir çocuk ... Ogün'den sonra bu şarkıyı her gün dinliyorum o hayatımda olsun veya olmasın bu bana o güzel günümüzü hatırlatıyor ... 




Hayatımda biri olsun istiyorum gerçekten sevip kollayacak bir adam ... Nisan yağmurlarında aynı şemsiyenin altında zorlanmadan yürüyeceğim bir adam istiyorum ... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder