29 Mart 2011 Salı

Diyete başladığımdan beri yediklerim psikolojik olarak çok gelmeye başladı :) yaza çıtı pıtı bir kız olarak giremem ama en azından türü belli bir  balık olarak girebilirim ... Evet şimdi türüm falan belli değil balık etliyim ama eski sevgilimin dediğine göre balinaymış ... Adi it sen kendine bak ta konuş senin göbeğin senden önce gidiyor derdim bende ...Geçen otobüsteyim eve döneceğim cevizli bağda buna benzeyen bir adam bindi anam dedim ne zamandır ilk kez göreceğim ...Ama yok tabi ki o değildi evi bana çok uzak evine gitsem ta dağda diyebilirim  iş yerine gitsem odaaaa bana 2 saatlik uzaklıkta en iyisi kızım sindirella gel sen bu işten vazgeç dedim .. Ve artık onu en iyisi unutmak dedim ...

Hayatıma girmek isteyen erkekler var ... Kimi hoşuma gidiyor kimin suratına bakmıyorum .. Belkide suratına bakmadıklarım dan biri benim için doğru adam  olabilir .Neden onlara bir şans vermediğimi hala anlamış değilim şu ana kadar hayatımın en büyük yanlışını bir çocuğu terk ederek yaptım ...Telefonda ağlayışını hala unutamıyorum .. Çok yakışıklı değildi ama nedense ona karsı bişiler hissediyordum  ilk zamanlar istiyordum daha sonra nedense bana karşı o kıskançlıkları beni usandırmaya başladı ..Ayrı şehirlerdeydik ama onunla konuşmayı çok seviyordum ... Ses tonu çok güzeldi bir erkekte olması istediğim gibiydi ...


Sürekli ergen tripleri vardı ... Ama alışmıştım ona oda bana kıskanıyordum sevmeye başlamıştım ...bir yandan sonumuzun  olmadığını bir yandan da kıskançlıklarından sıkıldığımdan ayrıldık .... Daha doğrusu ben onu aramamaya başladım her gün aramaya devam etti ... Her gün msg atmayada .... Aslında çok üzgünüm eğer hayatında birinin olmadığını bilsem tekrar olmak için inan onu arardım ... Çünkü sevimli iyi kalpli biriydi ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder