30 Mart 2011 Çarşamba

Evet günün bombası !! Bomba bildiğin bomba şansıma tüküreyim lan nasıl iş bu ya ben birlikte olacağımızı düşündüğüm anda adam hop başka birilerine kayıyor yani yok anlamıyorum ...Hani şu uzun süredir sevgilim olması için beklediğim adam vardı biliyorsun ... Herif gitmiş sevgili yapmış...üzüldüm tabi yaa.. nasıl üzülmem bana senin yanında rahatım diyor.. bişiler yasamak için çabalıyor gibi gözükürken sağ gösterip sol vurmayı yine başardı ... Bunu bir kere daha yaptı ve ben ona nedense yine güvendim ...Sandım ki olacak ...Ah aptal sindirella adam senle neden olsun bir düşün ?

1- Her istediğine '' Tamam hayatım '' diyor ve onu üzmüyorsun
2-Hastalandığında '' Hayatım merak ettim nasıl oldun msnde veya face de göremedim meraklandım '' diye telefonuna msg atıyorsun ....
3- Gece onunla konuşmak için uykusuz kalıyorsun ... Senle konuşsa neyse
4-Msnde sen yazdıktan sonra dışarıda durumunu almasına aldırmadan hala yazman ... Adam senle konuşmak istese zaten yazar diyorum ve haklıyım ...
5- Şu ana kadar telefon msglarından birine cevap vermiş değil...
6-Dikkat et sadece işi düştüğünde yazar oldu ..Ve bu ne demek hayatımda biri var sindirella..

Bu gibi mesajları algılayıp hala burnum dikine gitmem de nedir bilmiyorum ... Tamam hoşlandım ve hoşlanıyorum hayatımda biri olsun istiyorum ...Dün face de kızla resmini gördüm affedersiniz ama bu kıskançlık değil kız g*t gibi adam gitmiş onu beğenmiş beni umursamamış neyine vuruldun anlamadım ki ... Kasındaki Piercing ' ine mi? yada bakır rengi yüzüne hiç yakışmayan saçlarına mı ? yada zayıf olmasına mı ( tamam fazlam var ama o kadar da kötü durmuyor) neyse ne adam beni değil o b*k suratlıyı seçmiş sanırım şimdide msnden falan sildi ... Çünkü hiç girmiyor yada yeni sevgilisi kızıyordur  ...


Şeytana uyasım var arayıp bir daha arama diyeyim istiyorum ama  bir gün aramak isteyen o olacak ... Zamanın da beni msnden face den silmişti ama ne oldu arayan ekleyen yine o oldu ... Bu kızda bunu terk edecek ve yine soluğu yanımda alacak biliyorum çünkü yıllardır böle oldu ... Terk edildi benle konuştu ....Sevgilisi yoktu benle konuştu ..Çok mu aptalım bilmiyorum sadece aşık mı oldum ?  Hayır aşık olmadım olsam bu kadar neyse tamam oluyorum galiba adamın beni neden hala istemediğini anlamadım çok mu çirkinim ...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder