24 Mart 2011 Perşembe

Biri var çok isteyip hiçbir zaman sevgilim olmayan ...  öle güzel gözleri var ki bakışları içimi eritiyor.. Bir an onu bile unutturuyor bana ... İnan gözlerinin mercan mavisinde kayboluyorum mavi de değil bazen mavi bazen yeşil oluyor aman Allah'ım ne tatlı ... Biliyor ondan hoşlandığımı ilk defa uzun süredir uzaktan hoşlanıp söylediğim adamdı .... Olmaz dedi ! ama olacak o çok tatlı ben ona kıyamıyorum ... Dün akşam karsılıklı kamera actık konuştuk okadar eğlendikki bi ara annemler gelip ''sindirella  neye gülüyorsun '' dediler onunla konuştugummu söledim .. Nedense annemde onu seviyor .. gülüşü çok güzel ... biraz kilosu var ama oyle tatlı o tadığımda çok zayıftı hayliyle bende öleydim sonra karsılıklı kilo aldık ...Onun hayatına biri girince  ben ona trip yaptım benım girincede o  ... Biliyorum oda benden hoşlanıyor ama söleyemiyor ... Senden etkileniyorum öle bakma dedim dün akşam ona ama bakıcam dedi insanın içi kötü oluyor ... Neredeyse pcden içeri girip orasını burasını ısırcaktım ... Dün bi ara bana senle kendimi rahat hissediyorum dedi  ... Tam olarak ne demek istedi bilmiyorum ama güzel bişi sanırım ...  senle mutluyum dedi keşke sevgilim olsan ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder