28 Mart 2011 Pazartesi

....

Kendimi bildim bileli  kız gibi evcilik , kızlarla annecilik ti falan :D oynamadım nedense ben hep erkek çocuklarıyla birlikte futbol , basketbol oynadım ... Arabalarla oynadım ve misketlerim vardı ... Çocukken erkek gibiydim seviyordum ama bende böle şeyleri yahu ... Gel zaman git zaman ben hiçbir zaman kızlarla oyun oynamadım kız arkadaşlarım   oluyor  ama  beni kıskanıyorlar bir sebepten arkadaşlığımız bitiyor .... Ve benim hep erkek kankalarım oluyor ... kızlar gerçekten korkunçtur . Eğer aklına bir şey koyduysa yapar ... Kadınlardan kokarım bende bir kız olmama rağmen onlar gibi değilim ... En azından ben kimsenin sevgilisine bakacak biri değilim .. Zamanında bir kız arkadaşım vardı yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi ... Kardeş derdim ... Hatta o kadar yakındık ki  sokakta bizi öz kardeş sanarlardı birbirimize o kadar benzerdik ...


Bir gün nasıl olduysa sevdiğim adama baktığını hissettim .... Hatta resmen yiyordu lan o benim o adamla ben bişeyler yasıyorum sende kim sinde bakıyorsun dedim ama sadece içimden ....Zamanı geldiğinde konuyu açtım ve inan bana bu kız ondan resmen hoşlanıyordu anladım .... Bana '' Eğer sen çıkmasaydın ve hala seviyor olsaydın ve  çıkardım onunla '' dedi ... Beynimden vurulmuşa döndüm  bende dönüp ''çıkamazsın dedim ben senin hoşlandığın adamla çıkmıyorsam sana saygı gösteriyorsam sende çıkamazsın ..''dedim ve aramız öle bozuldu daha sonra benim sevdiğim adam ve o arkamdan iş çeviriyor ve sevdiğim adam benle birlikteyken onunla çıkıyor  beni aldatıyor ...Ve aramamaya başlıyor .... gel zaman git zaman .... Bir gece öğreniyorum elim ayağım buz kesiyor ... Ağlıyorum zırlıyorum ikisin ide hayatımdan çıkarıyorum ... Ve bunun üzerine kız bana dönüp '' Sindirellaaaa bebeğim arkadaşlığımız bitmesin  ve bişi sölicem o beni sutyenle hiç görmedi '' HÖNK !!!!! bu onun altına girdiğini gösterir dedim bende ve orada her şey bitti ... 

Sevdiğim adam mı ? hala seviyorum ... Ama yalancı düzenbazın tekidir kendisi ... İşsizdi bu bana işe girmedim diye sallarken kendi gözlerimle maaş ödemesinin 1000 TL olduğunu görüyorum ... ne kadarda iğrenç pislik bir adam dedim içimden sanki ben onun parasını alacağım cebinden haklı alabilirim de
şuanda giydiği don bile kim bilir benim aldığım dondur ... Yada cebine koyduğum paralarla alınmıştır ... Hala yalan atmasını anlamıyorum halbuki ben onu hala ilk günkü gibi seviyorum.. Bunu yüzüne vurduğumda '' İşe girmişsin hayırlı olsun sevdiğim adam '' '' Ne işi ya evdeyim ''' '' Emin misin ? ..... Ödemesi 1000 TL '' diyorum ve  pislik bir daha arama deyip yine kapatıyorum ardından msg atıyor '' bu akşam bana gel '' '' ne oldu '' Gel dedim '' sanki itini çağırıyorsun dedim ve gitmedim ne gereği var yine kalbimin acımasına .... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder