21 Nisan 2011 Perşembe







 Ne yazacağıma inan karar veremedim ... Canım sıkkın  ve bazı durumlar var hiç kimseye söleyemediğim .. 
Ben bu blogu tanınmamak için açmıştım  , bir önceki blog gibi olsun istemedim ..Ve nasıl olduysa eski erkek arkadaşım bu blogu okumuş aradı ve moralimi bozdu...Burada ona dair ne dediysem doğru hiç bir şey yalan olan değil ... Ve bu yazdıklarımıda okuyacağı kesin ... Ozaman neden insanların seni  gerçek yüzünle tanımasına kızıyorsun .. 


Sanki yalanmış gibi neden yazdın diye birde söleniyor ... Ve sana sölemek istediğim çok sey var ben senın dediğin o hakeretleri hak etmiyorum senn dediğin gibi f**** de değilim ama sen hem şerefsizz hemde bana dediklerin kadar varsın .... 

2 yorum:

  1. kendine yeni bir nick ve yeni blog edin. -kimse tanımadan, rahat rahat yazış.

    YanıtlaSil
  2. buna gerek yok diye düşünüyorum .. bölede rahatım inan bana (= ;)

    YanıtlaSil