25 Nisan 2011 Pazartesi





Bi insanı Sabah uyandığında da Çekici bulabiliyorsan, gözündeki çapağa ragmen hic iğrenmeden bakabiliyorsan eger, seviyorsun. "Demişti. Birisi.


Sabahları uyandığında şu ana kadar görebildiğim biri olmadı ama ... Sabah uyandığında tüm uyuzluğuna rağmen çektiğim bir erkek oldu hayatımda ... Gece ''beni uyandırmayı unutma'' diye Tembihlerdi ... Bende bu adamı hergün yılmadan guguk kuşu gibi kalkmayacağım bir saatte olsa uyandırırdım ... Uykumdan fedakarlık edip uyandırmama rağmen benden kötüsü olmazdı .. Öncelikle sabhları aramaya başladığım anda benden kötüsü olmaz resmen küfür etmediği kalırdı .. Bense yılmaz uyanması için zır zır arardım o ise eli sürekli meşgulde beni RED tuşuna atardı ... Ah canım saf kızım seni  diye içimen geçirirdim ... 


Adamın beni sürekli s*** etmesine rağmen bense ona içimde bir bağ ile bağlı olarak yaşamaktaydım ... Aşık olmak birine sadık olarak gün ay yıl geçirmek diye düşünürken ben o herzaman yaptıklarından birini yapar ve boynuzlarımı hiç çekinmeden geçirrirrdi alnıma ... Bu adam bana beraber oldugumuz süre içerisinde okadar hediye almış okadar çok para harcamıştır ki buradan kendisine tşk ediyorum ... 5 sene boyunca aldığı tek şey bir peluş ayı olmuştur .. 


Onuda benım zorumla aldı ya neyse !!!  Adam ozamandan beri  para harcamazdı bana gerçekten ben derdim hadi şuraya gidelim nedensse gitmez hep parkta buluşurduk ... Yada hep ben götürürrdüm onu bi yerlere ...  Herzaman yanında olmaya resmen yemin etmiştim .. Ama ne oldu k**çıma tekmeyi yedim .. Bu ilk değildi aldatması yani bir çok kez  ayrılmış ve yine barışmıştık .. Ben terk ettim o bırakıp gitti amaa ne olduysa hep tekarar barıştık .... Çok sevdiğim doğruydu evet inan kimsenin hakkında  kötü konuşmasına izin vermezdim... He ben söverim de severimde  derdim zamanında .... Daha sonra ne olduysa .... 


Nefret etmeye başladım ..Nefret ediyorsan seviyorsundur demişlerdi ... Yok yea diyip yoluma devam etmiştim ...Bir zamansonra ne olduysa insanların dediği gibi sevdiğmi anladım .. Ah bebegım ne çok özledim  dediği anda erirdim zaten okadar salaktım ve bunu oda iyi bilirdi  ve sürekli ayrılıp barısırdık ne vardı ki onda yada bende birbirimizden kopamama nedenimiz neydi ? 


Hala anlamış değilim bir adam bir kadını sürekli aldatıp ve sürekli ayrıl barış bir şekildeyse neden bu kadını bırakmaz tamamen diye düşünürüm .... Aslında biliyorum gibi yani tahmin ediyorum ...  Her istediğini yapan ve alan biriydim ... Yani giydiği donu cebindeki harclıga kadar bendim yani adamneden tamamen bıraksın ki benı ölle değilmi ...


Nisan bitti hala beklediğim adam çıkmadı  karşıma ... 









4 yorum:

  1. senden iyisi şamda kayısı... tamam yaptığı yanlış olabilir ama adam işini biliyor demek ki, akıllıymış. niye bıraksın ki :))

    YanıtlaSil
  2. O akıllı bende aptal zaten ... Adam akıllı olsaydı bırakırmıydı ... En büyük aptallığı ozaman en yakın arkadaşımla aldatmakla yaptı :)

    YanıtlaSil
  3. o adamın yerinde olmak isterdim.

    YanıtlaSil