4 Nisan 2011 Pazartesi

Cuma gününden şu sevgilim olmasını istediğim çocukla anlaştık ben bunlara gidecektim ... Her şeyi kararlaştırmıştık ... Bayada konuştuk bunun üzerine ama bir neden den dolayı  ben gidemedim ... Olmadı çok ısrar  etti gel diye ... Gidemedim ve sonuç suan benimle konuşmuyor ...

Bir daha bu kadar çok buluşmak istemem dedi iyide bizim niyetimiz  nedir beraber olup zaman geçirmek değilmi ?Bi an düşündüm bu benden ne amacla evine gelmemi istiyor diye ...Lan adam benı ham hum yapcak değil yaa dedim içimden .. Ama kaprisleri benimle bişiler yaşamak istediğini anlatıyordu bana resmen benle olmak istediğini belli ediyordu ... İstemiyorum dedim Aynen böle yazdım

---'' Ben sana gelince ne olacak biz sevişecek miyiz ..Hadi seviştik diyelim sen benim sevgilim olacak mısın ben öptüğüm adam sevgilim olsun isterim ... Buda en doğal hakkım senden hoşlanıyordum ama bu düşüncenle beni mahvettin ...Şuan küsecek sin biliyorum küsmekte özgürsün seni tutmayacağım hiçbir şey için eğer benle sevişmek için eve çağırıyorsan ben hiç gelmeyeyim sen bu teklifi hiç yapmamış ol ''' dedim ...

Ve ondan sonra bana bir kelime dahi yazmadı .. Anladım ki sadece o gün onu eğlendiren biri olayım diye peşimde dolandı 2 yıldır ... İyide uzaktan bakınca mala mı benziyorum... Ne hali varsa görsün derler ya şuan o moda büründüm çünkü umurumda değil  ben onla sevişmek değil sevgili olmak istedim ... O ise Türkiye ye döndüğünde elinin altında birini bulundurması ...

Dün eski sevgilimle mesajlaştık geri dönmek istiyor ve şartlar koyuyor ... Bu böle olmak deyip onada kalayı bastım bıktım lan erkeklerin önce terk edip sonra geri dönmek için çabalamasından   .....Tek yön burası bebeğim dedim ... Dönüş yolumuz kapalı .... Sindirella yı üzüyorlar...

Yokmu kardeşim doğru düzgün biri benimle olacak ... Elimi tutup alnımdan öpecek biri ... Bel altı düşünse de belli etmesin .... Ki soğumayayım ondan :(  of

Nisan yağmurlarının suyu çıkmış durumda .... Ama ben hala nisanda yalnızım ççç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder