18 Nisan 2011 Pazartesi

Eski sevgiliye evinin yakın olması çok kötü... Yolda bugün karşılaşırmıyız  karşılaşırsam ne yaparım diye düşünmek ise sadece beyni yorar .. Uzun ca bir zamandır onu görmüyorum görmekte pek istemem zaten ... Cumartesi kuaför deydim ve kuaförün bana onu sorması şaşırttı .. Hatta ondan resmen bana haber getirmiş kadın yaa ..

- Sen şu cocuktan ayrıldın mı sindirellaa  ?
-Evet ayrıldım oldu da baya neden sordun ? (kadın resmen fön makinesini kapatıp başladı anlatmaya )
- Geçen Metroport 'da gördüm yanında kız vardı yemek yiyorlardı yemek bitince kalktılar el ele tutuşup sinemaya girdiler .. Dedim sindirellaaa bu çocukla değilmiydi yani biliyoruz ondan merak ettim

Sessiz kaldım anladı oda ondan bir haber istemediğimi merak ettsem zaten gider takip ederim .. Ama gel gör ki ben nekadar ondan vazgeçsem gelen giden bosuna 5 sene verdiğim adamı soruyor ... diyemiyorsun adam beni terk ettii gitti en yakınımla çıkmaya başladı onunla diye ..Desen alt mahalleden hortlar gelir yanıma eminim en iyisi uzakta kalsın ..

Kadının dediklerini düşünce geçenlerde adamın benden para istediği zaman geliyor aklıma .. Sevgilisiyle gezmek için benden para istemiş demek ki adi şereffsiz .. Çok ayıp etti zaten onu yapmaklada neyse zaaten  4 bin borcu var birde gelmiş benden hala para istiyor ... yani istemesi sorun değil ama biz seninle neyiz ki sen benım neyimsin benden kalkmış para istiyorsun .... Bir gün kapımda helallik için dilenecek biliyorum ...

Bütün bir haftayı hasta geçirdim ve hala hastayım ... Sanırım sigarayı bırakmam gerek gripken sigrayı bırakabilirim diye düşünüyorum ..Yok ama hala bırakamadım içi yorum şu iğrenç mereti ... İçenlerin ne tat var bunda dedikleri şey yok efendim sigara denen şeyde ... Ben sadece içerken rahatlıyorum gibi geliyor sadece psikolojik  bunu biliyorum ...

Kendimden  hiç bahsetmiyorum sanki bu ararlar sadece neler yaptıgımı söleyip çıkıyorum gibime geliyor .. Bu ara hiçbirşeyden zevk almıyorum ...Bugs bunny 'den bile :)) evet gelmişim 21 yasına ama hala çizgi film izliyorum ... bu gece uyuyamadım istanbulda  hava gittikçe soğuyor cama vuran yağmur uyutmadı gece boyunca belliki uyumayada niyetim yoktu ne yaptım mı ? Hiç yalnız bir insanın yaptıklarını yaptım kalktım sigra içtim kitap okudum kitap okurken uyuya kalmışım ...


Baharın ortasında Kasım'dan birgün yaşıyoruz .....

2 yorum:

  1. oha, yuh demek istiyorum. hala kalkıp borç para mı istiyor.. insanda biraz utanma duygusu olur be. böylelerini ıslak meşe odunuyla döveceksin, dövemiyorsan dövdüreceksin. ben bu işi memnuniyetle yaparım :))

    YanıtlaSil
  2. Saol tşk ederim işte salak bulmuş adam nasıl kemircek diye uğraşıyor :)

    YanıtlaSil