9 Mayıs 2011 Pazartesi

Öle şeyler oldu ki hafta sonu nasıl anlatsam  bilmiyorum , Okadar zor günlerdi ki ağlamaktan kendimi alamadığım gündü cumartesi sabaha karsı 4 ;

Onu  unutamıyorum o dediğim şu 3 4 ay beraber olup uğruna nöbetci eczaneler arayıp ilaç aldığım adam ... Dayanamadım biliyorum aslında hata yaptım ona mesaj atıp aramakla ama olmuyor insan kendine engel olamıyor ...Çok düşündüm önce aramakla aramamak ve sesini duyunca ne yapacağım diye çok düşündüm .. birden nasıl olduysa içimde ki sesi dinledim ki keşke dinlemeseydim... İnsan bazen kendi içindekine bile engel olamıyorken kalbine nasıl engel olacak ki ..

Gece 3 te birden yataktan uyandım rüyamda onu gördüm böle kötü gördüm yani moralimi bozacak şeyler , çamura bulanmımştı üstü bası  ve hala bana dengesizce bağrınıyordu .. Ne yaptığımı rüyamda bile bilmeden ağlıyordum ... Ne yaptım ben sana diyip ağlıyordum .. Sevgiliye bağrınmaz sevgilinin yanında ağlanmaz diyordu sürekli .. biz mi ? dedim birden rüyanın içinde biz diye bişi varmıydı ki .... Rüyamda bile bunları düşünmek tuaf geldi ...

Uyandım ve içim içimi yemeğe devam etti .. Mesaj atsam mı atmasam mı diye .. İşte dayanamayıp attım

--- İyi geceler rüyamda gördüm ve pek iyi görmedim ? Ve inan kötü oldum yani merak ettim bu saatte de huzurunu kacıracağpım ama işte eski bir alışkanlık seni merak etmek dedim...

Dememiş ve o bu mesajı okumamış olsaydı inan daha az üzülürdüm belkide ...

--- Sen kimsin ki beni merak ediyorsun ? dedi numarmı silmişti hayatından tamamen çıkarmıştı beni ben ise numarasını siliip  defalarca tekrar eklemiştim telefonuma ...

--Sindirellaaa demek istedim ama diyemedim .. Hiç diye cevap attım ....


Sabah arardı ! heycan yaptım ilkten acmadım aamaa sonra actm sesimi tanıdı neden aradığımı neden mesaj atıp rahatsız ettiğimi sordu ... Sadece özledim ve merak ettim diye bildim .. İnsan unutamıyor hele ki değer vverdiğin ve önemsediğin biri ise ; ne yazıkki beni azarladı ve birdaha aramamam için  uyardı ..Peki birdaha aramam dedim ve telefonu kapattım ... Sesini okadar çok özlemişim ki birden ağlamaya başladım telefonu kaptınca ... Ve ardından mesaj attım ben ne yaptım ki sen beni hiç sevmedin diye ...
Beni sevmeye çalıştığını ancak basaramadığını söledi ..

Sonra ne mi oldu telefon kayıtlarımdan birdaha tekrar eklememek üzere sildim ....

2 yorum:

  1. çok kötü fena, ne desem bilemedim :s

    YanıtlaSil
  2. Zor sadece tek ümid sevecek ve sevilecek birnin var olması bir gün karsıma çıkması ... eğer umudumu yine kıran olmassa

    YanıtlaSil