4 Mayıs 2011 Çarşamba

İnternetime Dokunmaaaa !!!!





Merhaba ; biliyorsunuz ki 110 gün sonra internetlerimize erişimlerde zorluk yaşacak ve belki yine bloglarımıza giremeyeceğiz .. 22 Ağustos günü bizlerden paket seçimi yapmamızı iseteyecekler ve eğer biz çocuk aile standart paketlerinden birini seçmezsek ... Ne mi oalcak standart pakete üye olacağız e belki de  facebook tweet gibi yerlere giremeyerek ... Esra'nın fotosunu altına '' çok özledim yea bir ara görüşelim '' duvarlarımıza gönderi yapamayacağız gibi geliyor . Tweet te attıgımız tweetler bir anda yok olup kimsecikler giremeye blir ... Arkadaşlar git gite özgürlüklerimiz kısıtlanmakta ve bir şekilde bizim yerimize okuyanlar bizim yerimize düşünenlere artık bir dur demeliyiz ... 


Bloglarımıza dokundular ... You tube kapadılar ...Fizy ve sırada tüm özgürlüğümüz .... DNS ayarlarını değiştirip işeme bakarım diyenler ; artık buda olamayacakmış yasaklı sitelere DNS değiştirip girdiğimizde bizim olduğumuz anlaşılacak ve olaylar bundan sonra başlayacakmış ... 


Ben özgürlüğüme düşkün biriyim ...Elimizden almadıkları bir internette geznme olayımız kalmıştı .. Nereye gidiyor bu ülkenin hali ne farkımız kaldı diğer geri kafalı ülkelerin arasına girmemize ... Birde Avrupa birliğine gireceklermiş ... Bu kafayla bok girersiniz siz ...  Çok siniirli bir anımda yazdım bu yazıyı ve nezamandır da yazmak istiyorum ...


Cumhurbaşkanı Abdullah gül soruyor ... “Özgürlükler kısıtlanıyor algısı oluşmaz mı?” diye ama yetkililer ;standart pakete üye olanlar, istediği siteye girebilecek” dedi.  Yalan arkadaşlar yok böle birşey ben şahsen inanmıyorum ... 




İnternetime dokunma ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder