4 Mayıs 2011 Çarşamba











Kendimi hiç iyi hissetmiyorum .. Buda 5 -10 dkka içinde oldu .. O geldi aklıma .. Beraber yaşadıklarımız .. hiç kimseye aldırmadan elimi tutmaya başladığı ilk günler.. geldi aklıma Aklıma sıçayım ..ne dinlesem ne okusam aklıma geliyor ..


Seni çok sevmiştim .. hemde  5 sene hayatımda olan adamdan bile çok sevdim seni .. Çünkü sen bana beni bırakma derdin ... Varlığın okadar çok ani olmuştu ki ben bile alışamamıştım senin varlığına .. Gidişinde bir okadar ani oldu .. Sonunu düşünmeden başladığım ilişkide neden bittiğini anladığım zaman yıkıldım ... Sen benim eski sevgilimi kıskandığını sölerdin .. Çünkü zaman zaman arardı ve sende bundan rahatsız olurdun .. Biliyorum ... 


Hiç düşünmeden telefonumu değiştirdim bana ulaşmasın diye sırf senle ilişkimizde mutlu olalım istedim .. Sen hiç konuşmazdın hep ben anlatır konuşurdum seviyordum beni dinlemeni ..Bazen ağlatırdın da beni .. belkide kısa süren ilişkimizde beni en çok ağlatan sen oldun .. Yer mekan bilmezdin beni ağlatmak için .. Ağladığımdada üzülür sıkı sıkı sarılır ... Sevgiliye küsmek yok .. derdin ... biliyormusun ben seni özlüyorum ..Elim nezaman telefona gitse İsmimin üzerinde durup aramakla aramamak arasında kalıyorum .. Çok kadınlar tanıdım derdin bana  ama kimse senin gibi değildi .. Derdin ..Belki yalan belki gerçekti bilmiyorum ama ben buna çok inanmıştım . Bir dediğini iki etmezdim ..Hasta olduğunda elimde ilaçlarla gelirdim evine sırf sen iyi ol .. İyi ol ki yanımda elimi tutmaya devam et diye .. 


Ve sen nezaman iyi olsan ben mutluluktan uçardım ... kısa bir aş hikayesiydi bu ama çok sey yasadık .. Birkeresinde eski sevgilimden gelen '' seni özledim '' mesajı üzerine çıkıp gitmiştin hayatımdan ama ne varki yapamadın bensiz geri geldin inandın bana seni sevdiğime ve gercektende seviyordum seni ... Doğru kişi değilmiydin ..Yoksa ben mi doğru kişi değildim bilmiyorum ...


Ağlamam için hayatıma girmiş birmiydin yoksa ben seni hak etmedim mi anlayamadım .. Son ayrılırken ara verelim mi biraz ayrı kalalım dedin .. Sarıldım kokunu içime çektim biliyordum ki bu ara bitmeyecek ve sen hiç gelmeyecektin ... 


Son birkez yanında olmak istiyorum şimdi , hayatında kim olursa olsun ...Elini tutmak ela gözlerine bakmak ve kokunu içime çekmek ... Ve kokunun sindiği eşyalarımı hala yıkamadım nezamana kadar sürer bilmiyorum .. Belki sen geri gelirsin belki bende biriyle tekrar bir birliktelik yaşarım ama biliy orum ki hiçbir şey eskisi gibi olmuyor ...


.Döner mi ki ? 

4 yorum:

  1. aşk acısı çeken bir blogger daha. şimdi ne desem boş, çok klasıik olacak ama zaman her şeyin ilacı. belki de yakın bir zamanda biriyle tanışacaksın ve sana bütün bunları unutturacaktır. o zaman da iyi ki ayrılmışız diyeceksin. böylesi daha hayırlıymış...

    p.s : bazen -özellikle bu minvalde yazılar okuduktan sonra hiç aşık olmamış olmaktansa böyle aşk acısı çekmek daha mı iyi acaba diye düşünmekten kendimi alamıyorum. karar veremedim.

    YanıtlaSil
  2. Zaman neyin ilacı bilmiyorum ... Yada zaman neye yarıyor unutmaya mı yoksa acının sadece kabuk bağlamasına mı ınan bilemiyorum ...

    hiç aşık olmamayı bende düşünüyorum ...Aşk yakar diyorlardı inanmıyorudum ... Karsıma ne yalan sölim hep böle adamlar çıkıyor ... yoksa Yalnış olan benmiyim bilemedim

    YanıtlaSil
  3. bu şarkıyı severim.

    YanıtlaSil
  4. mrbler arkadaşım kıza bi zamanda yaran kanıyabilir sen kendini çok zayıf bitkin hisedersin insanlardan öte kendinle kavga edersin Dayanamayacağın bir noktaya geldiğinde sakın vazgecme çünkü orası gidişatın değişeceği yerdir aşkın kötü yanı yakar insanı suc sende değil zamanın insanında bu zamanda gercek aşkı yaşıyan insan sayısı cok az dünya olmuş menfaaat yalan dolan kalleşler dünyası insanları tanıdıkca insan olduğumdn utanıyorum hakını veren yok

    YanıtlaSil