5 Mayıs 2011 Perşembe







Dün bunalım takılıyordum  biliyorsun .. Hani olur ya kimseye bişi anlatamazsın ... Yani anlatmak isterside anlatamazsın heh işte o haldeyim ..İyiki sen varsın yoksa içimdekileri anlatacak birini bulmam inan ki imkansız ... 


Dün aklıma geldi ama bir türlü gitmek bilmedi sansıma birde telefon rehberim silindi nasıl olduysatüm numaralar silindi .. Hayliyle onun ki de silindir sanırım Allah onun  benim için hayırlı olmadığını göstermeye çalışıyor gözüme sokuyor  ama ben anlamamak için uğraşıyorum gibi ... Ama anladım ki giden gelmiyor ... Gelsede hiçbir şey eskisi gibi olamaz çok iyi biliyorum ..Ben belki onu   eskisi kadar sevmeyeceğim belki o beni sevmekten vazgeçti ve iki tarafta mutsuz olacaksa bu ilişki hiç olmasın daha iyi ... Gece rüyamda gördüm .. İyi de gördüm sevindim ... 


5 sene çıktığım çocugun arkdası benimde kardeş dediklerimin arasıdadır .. Bir işi düştü ve  aradı  insanlar zaten beni işleri düştüğünde arar canım benım .. Neyse bu çocugun işini hallettikten sonra bana onla aran nasıl istersen yapabilirim dedi ... Bende ne haltler yediğini ve neler yaptıgını biliyorum bu yüzden beni onla ilgili konuşmak için arama birdaha o benım için bitti dedim ... Evet bitmişti ... Hemde uzun zaman önce ... 


İnsan sadece kendine üzülüyor çocuk yaşta sevdiğim bir adam ve hep hüsranla biten ilişkimin tekrar başlamasını isteyacek kadar gurursuz değilim ...Sevmiyorumda içimde ona karsı hiçbirşey hiçbir duygu yok sadece .. Kin besliyorum ... 


Çocuğun dediğine göre arayıştaymış beni unutamamış yalan böle şeylere kanacak kadar küçük değilim dedim ... Hayatımda kimsenin olmamasına git gide alışıyorum ... Ama zamanlarım oluyorki kendimi yalnız hissettiğim moralim bozukken sarılıp ağlayacağım kimsenin olmaması beni üzüyor ... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder