6 Ekim 2012 Cumartesi



Merhaba ;

çok oldu diye başlamak istemiyorum artık ama çok oldu ..
hayatımda hersey duzeldı gibi dururken ask çaldı sandım kapımı ama asla calmadı hep kendını sakladı benden ...

Mutsuzluğumun dibine vurdum resmen hayatıma bi aç kişi girdi cıktı hiç kimse istediğim gibi olmadı herkes faydalanmak için istedi benden ... ve en büyük sorun neydi benım kilom 160 kilo 78 kilo olunca ınsanda nedense erkekler seni sevmiyor begenmiyor sadece kanka olarak görüyorlar ... tabi once kanka olarak değil ama ben her seferinde kilouyum bak ben diye söylyrm erkek arkadaşlara ilkten sen her halinle güzelsin dediler nezaman iş buluşmaya gelyor adamlar aramıyor ... neden boyle oluyor bılmıyorum hayatım bok gibi yaa kilo vermem lazım yada boyle gıdecek hayatım bok gıbı çok mutsuzum ne yapmm gerek bılmıyorum akıl veren yok hayatımda hiç kımse de yok depresyona gırecegım bu bellı :(

2 yorum:

  1. bazen hiç kimsenin olmaması olmalarından iyidir. madem sorun kilo problemi ki bu senin düşüncen bu o kadar da zor bir problem değil :D iyi bir diyet programı buna çözüm olabilir :)

    YanıtlaSil
  2. vermem sart gibi ama verincede kesın değişeceğim değimek de istemyrm :(

    YanıtlaSil