30 Mart 2012 Cuma

Her şeyi en bastan anlatacaktım size ama vazgeçtim .... çünkü anlatırsam o anları yine yaşıcam ve boşverdım ..

Şuan hiç olmadığı kadar mutlu huzurluyum aklımda kimseler kalmadı gönlümde desen yeni bir ilişkiye hazır değil..  İşimden olduğumu yazmıştım bundan bir kaç ay önce ... Çok daha güzel bir yerde muhasebe sorumlusu oldum ...

Her şerde vardır bir hayır derdi annem ; buda öle birşey olsa gerek ... Yeni doğmuş bebek gibi bazı şeyleri yeni öğreniyormuşum gibi davranarak yasıyorum bu aralar ... İnanın bu oyun bana iyi geldi .... Bir Erkekle yakınlaşmak aklıma gelmiyor .. Ve istemiyorum ... Sanırım onlardan artık nefret eder oldum .. Hayatıma kim girdiyse bok etti hayatımın orta yerine sıçtı ve gitti...

İlk aşkımı hatırladım ... Esmer kapkara gözleri .. fındık kadar burnu olan bir çocuktu kendisine ilk görüşte aşık olmuştum ama o sevmemiş benim saflığımla güzelliğimi kullanarak ugrudna harcadıgım 5 senenin içine etmişti ... Şiimdi ne adını ne yüzünü görmek istiyorum ... Adam benı hala param yok sindirella yardım edermisin diye arıyor ve adam pegasusta finansal sorumlusu .... Neyse ondan sonra hemen biri girdi hayatıma ; denize düşen yılana sarılır misali ... O da manyak çıktı ... Babamdan kıskanıyordu ... Ney işte onlada olmadı :D sorun bende değil inanın sorun onlardaydı ... ;) sonra yakın bir arkadaşım vahısatası ile Ali ile tanıştım ... Gerzek çıktı .. ' ay sonra hemen ayrıldım ... Ve CANN... Hayatımdan çıkmasını hiç istemediğim tek erkekdi ... Belkide ilk defa bukadar çok sevdim 5 sene çıktıgım adamı bile bukadar hatırlamazken o hala aklımdadır ...


Ve onda suçlu olan bendim hayatımdan çıkması için sanki çabaladım ... Ozamanlar eski sevglim yanı 5 senelik olan ...bana mesaj atmıştı cevap attım askımlı konuşmuştu canda gördü .. Anında bıraktı benı ... TAMDA 5 Nisanda 2010 nişanlacakken  .. Neyse affeettii ama unutamadı ve bir akşam sessizce gitti ....  bekledim gelmedi ...


Evet o sıra sorun bendeydı ... Tek sorunlu olmayan erkek can'dı amk kacırdım resmen çocugu şimdi evlenmiş ....
duydum şok oldum ama demekki birbirmiz için hayırlısı değildik ... çok da tatlydı be ... zaten erkek dediğin esmer olmalı ..:D  yanı cana benzesın yeter :)

Candan sonra bahadır bir kaç ay once sana anlatıgım dallama ona girmek istemiyorum çok sıkıcı ... ve kötü günler ..
Hayatıma sindy ben  senden hoşlandım ama ciddi bişiler düşünmüyorum diyen dallamalarda girmedi değil .. Onlar hayatıma hiç giremediler ...

Neyse özlmişim herkese selam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder